FBI SUNDSVALL


Igår så var det myspys, var ju upp till Maria och fixade håret på Nicole, vart sjukt nice!
Fick gasa runt lite i Marias nya pärla en röd bubbla, hade sjukt svort att fatta växel spaken, men efter ett tag satt det som ett smäck...

Sedan kom Janni och hämtade mig, så åkte vi hem till mig och klädde om mig, så kom Nicco så gick vi mötte upp Micke och drog ner på Invito tog ett glas vin på uteserveringen, Pontus kom med efter ett tag.
Satt där och snackade gnuggade bord och lyssnade på fylle studenter och 50+:are och de bettede sig precis likadant!

Jag Nicco och Pontus drog sedan till Max åt lite gotta.
Efter det drog Pontus och jag hem till han och tittade på film och gissa vad jag upptäckte....
Pontus har en jävla FBI dator, den har fingeravtryck kännare, så ska han in på facebook så drar han tummen så ploppar det upp....??
Say what..? Jag skrattade som attan har inte sett nått dylikt förr!

HAHAHAHAAHA






BRING IT.
BY: cattis

haha men gullet fingeravtrycks kännare har ju funnit länge ;) sötunge!

2009-05-28 17:31:43
http://catarinam.bloggagratis.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: