... Hey boy don´t get it twisted


Vart bjuden på bio idag av Pontus.
Vi såg på Änglar och demoner, var jag som fick välja!
Den var bra, hände saker hela tiden, men tycker den hade kunnat varit lite mer detaljerad.
Tack baby för bion :-)

Sitter nu och längtar ihjäl mig till underbara söndag.!
Fy fan Nicco då jävlar blir det svulla...

Imorgon jobbar jag 12-18, sedan har jag kund kära Cattis som ska bli fixad.
Nicco kommer oxå vara med så det kan nog bli en helmysig kväll...

HAR - Varit på bio med pontus, ätit en morot
NU - Spanar runt lite och äter ett ägg
SENARE - Titta på underbara Gossip girl sedan sova



BRING IT.
BY: Lena Boström

Lilla sötis. Va roligt å läsa din blogg! Det var Johanna som tipsade mig. Såååå duktig du har varit med dieten. Jag är ditt största fan. Sjuuukt bra gjort av dig lilla gummsan. Stora krama o pussar från moster! Ps ska fixa brödet i helgen ds

2009-05-22 13:00:25

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: