Keso, en riven morot och ett hårdkokt ägg...??

Say what what..?

Sitter nu hemma hos Jocke och Mötley, med Jocke, Mötley, Kim och Robin.
Har lyssnat på musik halv tittat på en film, druckigt isvatten, blivit frestad av när killarna åt monster smaskiga mackor och bullar med saft... :-(

Oj även att jag har glömt att berätta en sak som jag tycker är sjukt skoj.
Jag har bytt ringsingnal på min mobil och som vanligt hatar alla i min omgivning min nya heta ton :-P

Så var jag på jobbet, ute och gasade runt i butiken som vanligt, Bobbis drog in på lagret/kontoret för att göra nått?
Så hade musiken i butiken stoppats, så man hör väldigt väl in och ut. LYHÖRT!

Så hör man från lagret!

Bobbis -  Aaaaaahhhhh

Sedan kommer Bobbis ut från lagret i ett jävla tempo!

Bobbis - Jävla idiot!

Så tittar hon på mig..?
Jag bah say what..? Fatta nada.?

Jag - Ramlade du på nått lr?

Bobbis - Men vafan jag fick ju tok panik trodde ju det var en mås jävel inne på lagret!

Jag - HAHAHAHAHAHAHAHahahahahaahaha HUHUHUHuhuhuhuhuhuhuhuhu HEHEHEHEHeheheheheheheheheheh

Ligger nästan nere på golvet av skratt attacken!

Min ringsingnal är nämligen fiskmåsar som skricker som bara den!

Hahahahaahahah!

Nu ska vi se en film om delfier som har tagit över världen?




BRING IT.
BY: nicco

hahahahahhah

bobbis blev lite skärrad ;)

2009-05-16 13:29:02
http://st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: