.... Mcdonalds här kommer jag


Yes om en halv timme kommer min lilla Mami och hämtar mig för att gasa mig till mcdonalds där hon ska bjuda mig på mumsfillibabba lunch :-)

Äntligen efter allt detta slit, denna kvävande känslan så är det över.
JAG KLARADE DET TILL PUNKT OCH PRICKA!!!

Igår drog jag och Janni till Pontus kollade på hundtricket och plötsligt var det förfest..?
Drog hem med Meja så bytte i brallor på Janni :-P

Åkte tillbaka till Pontus satt där lyssna på skön musik, tittade på Mötley som svulla i sig en kebebtallrik.
Pontus var den som vart mest sugen, fattar dock inte varför, med tanke på att han hade svullat tre kebebtallrikar en efter en dagen innan... Pontus det svarta hålet :-P hahahahahaha!

Sedan drog vi vidare till Irich satt där tills det stängde, sedan var det hem och sova!

HAR - Vaknat, blivit besviken på det fina vädret, pratat med Micke
NU - Lyssnar på musik, stör mig på Mötleys tår som rör sig hela tiden och tänker på mcdonalds
SENARE - Är på mcdonalds med Mami och njuter för fulla muggar åt en mc chicken junior med två ost skivor en pommes med cheedar dip och cola sedan en mc flurry marengsvich :-)




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: