...*# Party like a ROCKSTAR#*...

Är nu påväg hem till Sundsvall.
Har varit sjukt mysigt att varit hos Sis1, har bara tagit det lugnt och rått om varann och jag har vilat upp mig, så nu är det bra med mig igen, sjukt skönt.
Att bara stressa ner och äta ordentligt gör mycket...

Nu när jag kommer till Sundsvall ska jag åka iväg och fixa lite saker till Nicco, sedan gasar jag vidare till Nicco för att börja fixa och förbereda inför kvällen...

Riktigt pepp måste jag då säga, kommer bli en sjukt nice kväll :-D

Men Nicco din hoe nu får du vakna så du kan svara i mobil fan!

Ses i dimman i vimmlet ikväll...




BRING IT.
BY: Tommy

Hej emelie.



så du har med blogg.

Hoppas allt är bra med dig.

Kramar Tommy

2009-05-10 17:31:15
http://tommytott.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: