, Sugen på precis allt som går att ÄTA


Ja idag har man varit ledig idag sov, till klockan 1400, men det var ju inte lie konstigt med tanke på att vi var på vuxenfritids i söndags igår. Jag, Mötley och Jocke gasade ner och drack bärling, Nicco kom efter ett tag hon med, men endast som sällskap hon var nykter hon! 

Jag vart radar så klart, men det fick jag bli eftersom jag ska vara nykter i två veckor nu!

Imorgon skulle jag med vara ledig men inte då, tog så klart på mig att jobba 8-15 sedan ska jag åka iväg och hämta lill råttan min :D Längtar så mycket att jag vet inte vad... :D iiih !

Ne nu sitter jag hos Micke och han ska fixa Twittern till min blogg, sedan ska vi se film :) Myspys!


Nicco vi ska klara detta !

BRING IT.
BY: cattis

stumpan jag har gjort en ny blogg ;) puss

2009-05-11 23:45:37
http://catarinam.bloggagratis.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: