The laptop diaries


Skönt att sova ut riktigt ordentligt måste jag då säge, även fast Nicco ringde och väckte mig.
Ligger och lyssnar på min nya favorit artist just nu, så jävla sjukt bra.
Tack vare pontus som jag hittat henne :-) Starkt jobbat. hahaha

Har dock inte fått bilderna sedan helgen, men har tre som jag tänkte bjuda på iaf.

Idag är jag ledig, ska börja rensa ur min garderob nu, känns som det verkligen behövs!
Här om dagen när jag kom hem hade ju Mötley, Jocke, mest Janni städat hela min lägenhet.
Vart så sjukt glad att jag inte visste vad jag skulle ta mig till...
Så nu är det endast garderben som ska fixas, måste komma på ett bra sätt att ha alla mina kläder så det funkar utan att jag ska slita fram allting, har ju trots allt en walking closet ffs!

Sedan ska jag fixa håret på Nicole till balen...
Efter det vad sker då hoes???








BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: