.. Var det så, eller??


Slö som tusan idag, ingen energi för fem öre.
Vill inte kliva ur soffan och fixa mig alls idag, på med det leende ansiktet känns sjukt jobbigt today.
Känns skönt jag inte jobbar ett monster pass idag iaf.
Men vet att jag kommer bli varm i kroppen när jag väl kommer till jobbet som tur är.

HAR - Rivit en morot, pressat citron över den och ätit det.
NU - Skriver blogg lyssnar på musik snackar med folk
SENARE - Fixa mig, få skjuts av Mami till jobbet och gasa runt där




BRING IT.
BY: vilma

Hallå sötis;-D bra jobbat med din äckliga diet!jag har glömt vilken vecka och datum det var du skulle komma ner som JAG skulle komma ihåg och påminna cattis om haha:-P

2009-05-22 20:53:47
http://vilma.bloggagratis.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: