,.,,.We are your FRIENDS.,,.,


You can say whatever you want

Hello You!
Man slutar dock aldrig förvånas, men vad vore livet utan idioter och överaskningar..?
Vart inge jobba för mig igår, var rätt dålig så sov bort nästan hela långa dagen, men orkade mig iaf iväg för att säga hejdå till min bästa underbara vän Dennis, som flyttar till gotland nu och lämnar mig här... Men ska åka och hälsa på han under min semester det kommer bli svin skoj.

Nu är jag och hälsar på min Sis1 hon vart riktigt förvånad när jag hoppade fram och skeck buuh. Hon höll nästan på att börja grina, så glad vart hon åt att stor Sis kom... Även att hon har köpt bruna linser ;-)

Jobbade inget idag heller, kände att jag hade inte kraft eller energi att prestera 110% Så har vilat upp mig hela långa dagen och nu mår jag riktigt bra, lite mer mat i magen sedan är man prima!

Trofen ffs ! hahahahaha



Nicola min underbaraste lilla gammhagga fyller 21 år idag. Var den första att gratta henne när klockan slog 0000.!
Sedan imorse vart det presenter, en skvätt tårar och tårta på säng.
Nicco din hoe jag älskar dig till universum och tillbaka 100000 gånger om.
Kommer alltid vara du och jag de två största retardsen som bröderna Doug (Jag) och Steve (Nicco) Butabi....





Dennis den bästa



Sis1



Nicco and me



Nicco gammhaggan 21år idag!



Retards






BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: