.-Sundsvall är fan en enda depphåla


Satt och lyssnade på några när de pratade idag på bussen, eller de skreck så alla hörde väl.
Då kom de iaf fram till att Sundsvall var en enda depphåla..

Kan fett lätt hålla med om det och när de sa det kände jag bara fyfan, shit vad skönt att jag ska flytta ifårn detta ställe alltså!

Ja jag ska flytta till Åre, en annan håla det med, men tror fan det händer fett mycket mer där på mina 5månader än vad det gör här.. Sedan shit vad folk jag kommer träffa!

Ja nu har jag sista veckan kvar i min underbara läga, sedan så hoppas jag att jag inte kommer komma tillbaka hit på några år iaf..

Planer för fullt, men det skönaste är att jag kan göra exakt vad jag vill när jag vill. Sitter inte fast längre och det tackar jag för..

Är verkligen ingen katt människa, men i sättet är jag mer än katt än en hund!
Jag vill inte bli bossad över eller att nån håller mig kvar. Jag vill gå dit jag vill, när jag vill..

Så med det sagt intar jag soffan, mmmjaaaoou


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: