1 november för 42 år sedan föddes en väldigt speciell person


1 november, så var det ingen vanlig dag.
För då fyllde min älskade, avgudade, underbara, vackraste, finaste, raraste, bästaste, roligaste, trevligaste, ultimataste Mamma/bästis/kurator/sjuksyster/doktor/idol/förebild/lärare/psykolog/kock/viktigaste personen i hela mitt liv år.

Jag är så glad att just JAG fick bli din dotter, tackar gud för att jag fick dig till min Mami!
Älskar dig till universum och tillbaka om och om igen!
Skulle kunna döda eller dö för dig!

Finns inget på denna planet, i detta universum som kommer kunna skilja dig och mig från varandra!

Alla blå


BRING IT.
BY: Nicola Stewart

häsla grattttttttttis!

2009-11-03 13:04:38
http://blog.st/niccis
BY: Moster

naaaaa va fint älskling, började nästan lipa här på jobbet. Pyss!

2009-11-30 13:01:14

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: