Bara för att man är tjej, det kvinnliga könet så ska man älska barn? Fuck it..


Barn, alltså vad fan är den stora grejen med barn?
Jag fattar det helt enkelt inte...

Det värsta som finns är när det kommer massa med småbarn ålder 3-10
  • Heeeeeeejjj
  • Vad heter duuuu
  • Vad är det därrrr
  • Vad gör duuuu
  • Hur gammal är duuu
  • Jobbar du härrr
  • Jag heter......
  • Vart bor duuuu
  • Varför gör du så dääärr
  • Osv osv
Allvarligt, ungjävel vad fan ska du med den informationen till?
Är det nått du kommer komma ihåg?
Har du nytta av det?
Är det roligt?

Så fort det kommer en sådan, låtsas jag antingen att jag inte hör, eller så säger jag att jag heter greta eller nått dylikt och går därifrån..

Men då kommer vi till det ultimataste näst värsta:
När föräldrarna står där och tittar på sina barn ler och sedan tittar på mig.

I deras huvuden går det, mmm gullig eller hur hihihi nusssonusso nussi pluppiluppen..

I mitt huvud går det, jaha okej? Sluta var så jävla nöjd att du klämt ut den dära fula äckliga jävla ungen och ta bort den härifrån så jag kan sköta mitt jobb...

Sedan komma vi till det äckligaste vidrigaste av dem alla....

Barn bäbisar 0-4år..

  • De skricker
  • Stinker skit
  • Geggar ner
  • Spyr
  • Och är bara allmänt äcklig

Nehmen vad säger hon...?
Men seriöst bara för att jag är tjej är det meningen att jag ska älska barn och tycka det är de bästa som finns..

JAG HATAR BARN OKEJ, SÅ TA BORT DEM...



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: