Blaaa


Neh jag har självklart inte börjat packa än..?
Alltså det är så jävla svårt har inte den blekaste aning om vart jag ska börja?
Sedan så känns det så tärt att göra.

Så när jag tänker känns det som att det kommer ju fan gå as fort om jag väl sätter igång, så då tycker jag inte jag behöver börja än :S ..?

Imorn ska jag fråga om Mom kan komma och hjälpa mig..
Sedan så måste jaag gasa till skatteverket och sånna ställen för att ändra adress mm..

Shit shit sista veckan på jobbet..?
Alltså jag har bara imorn på mig att packa sedan har jag kväll hela tiden, när kommer Mami och de för att hämta sakerna?

Fan har ont om tid men inte styrka att ta tag i detta heller...

Seg fan.. aja som vanligt seg som attan på dagen men sedan på natten då jävlar kan jag börja dona som bara den..

Hungrig är jag med, fan funderar på att beställa pizza :P

Men ahh onödigt det med, men vad fan ska jag göra då? Kan ju inte handla mat hem hit eftersom jag ska härifrån..? Bla bla

Kan min Mami svara i telefonen behöver en spark i baken...

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: