++De som gör mitt liv till det bästa, som får mitt hjärta att dunka och som föralltid kommer finnas i mitt liv













BRING IT.
BY: nicco

åh babe! det är alltid lika roligt att läsa din blogg när du lägger in så fina bilder (ja jag var lite ironisk där med tanke på mongobilden som lades upp i något inlägg innan haha) saknar dig så det gör ont ärligt talet, har lite hemlängtan just nu inget som går bra och jag har inga pengar alls, vet inte hur jag ska kunna betala hyran ens.. i erbjöd mig pengar men jag vill inte ha dom, han sa att han skulle ta hand om mig och jag börjar falla för honom mer och mer..



är hemma hos han nu, och jag trivs så bra.. skulle kunna bo här :P älskar dig tjejen!!!! xxx

2009-11-17 13:28:51
http://blog.st.nu/niccis
BY: nicco

HAHAHAHAHHAHAH!



nu fattar jag vad du menar med rubriken nedanför bilden!! tiiistha en thhåårtha, thhåårtha en tiiistha!

2009-11-17 13:32:09
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: