Denna jävla rubrik........


Vaken och naken..

Idag vaknade jag med en del ångest, japp över att jag ska lämna allt här, lägan, jobbet, TJEJERNA..
Fattade idag att jag bara har tre dagar kvar på jobbet...
Sedan är det slut med Gina!

Känns så konstigt på så väldigt många sätt, har ju faktiskt snart varit där i två år soon...
TVÅ år det går sjukt sjukt fort alltså...

Åh nu ska man lämna allt, men det är väl så alltid när man ska avsluta ett kapitell i sitt liv och starta ett nytt :)

Detta kommer gå bra det vet jag, men ändå lite seperationsångest :P

Nog om det, Poppe min kära vän ska köra mig til jobbet idag och hämta mig :D
Han är så snäll min vän..
Bra jag får skjuts hem, slutar ju som sagt 19 och det är ju bra jag får skjuts hem så jag kan skynda mig iväg till Sandra baby min :)


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: