Det nya modet är att ha gummiband runt stövlarna



Men tror ni inte att, när jag sitter på jobbet imorse.
Så ser jag att jag har glömt att dragit upp dragkedjan på mina stövlar, så jag böjer mig ned för att dra upp dem!
Är som stopp så jag använder lite av mina muskler, så wooom, åker den upp!

Men, skon åkte inte igen för det!
Nopp dragkedjan gick sönder.... KUL

Så fick proviseraihop dem med hjälp av två gummiband, så det såg ut som jag hade en stoppad korv till ena fot!
Snygg tjej, jävligt snygg tjej!

Men vad gör man, när saker inte vill gå som det ska..? Hahahaha!

Ska man göra en fuling och reklamera dem det som är frågan?
För man har ju 3års rätt, har haft dem ett år och dragkedjan är ju inget eget slittage grejs?

Får se om jag orkar vara en sådan fuckad kund ;) hahahah!

Nu gasar jag i min röda och rosa skor endast :D Convers till folket!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: