Ett inlägg där man kan se att jag har ett hjärta



När jag och Bobbis var på New Moon, hände något som jag inte tål för fem öre.

När typ alla sitter på sina platser, så kommer det en kille, som ska sitta i mitten i mitten och måste gå förbi väldigt många (inklusive mig och Bobbis).
Killen ifråga är jätte jätte stor. Han kommer fram till sin plats, som är emellan först ett sällskap på ena sidan och ett annat sällskap på andra siden, så hans plats (den som man brukar ha jackorna på plats).
Jag ser hur hans lår bara trycks ihop, för att stolen är förliten för honom. Åh där sitter han..

Mitt hjärta började fan blöda, tyckte så synd om han, fan jag vill inte ens gå förbi alla människor som redan satt sig, tycker det är svin pinsamt, sedan så får han sitta helt ensam, alldeles själv..
Började nästan gårta på plats!

I skolan var jag jämt en sådan som gick och satt mig med dem som satt själv i matsalen...!

Den där killen på bion är nog tusen gånger starkare i sig själv än mig och de flesta utav er som läser detta...

All cred till han och jag önskar han alla lycka i sitt liv...





BRING IT.
BY: pesa

Ja det minns jag också att vi gjorde. vad snälla vi är :)

2009-11-27 10:31:16
http://gemig.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: