Fuck this fucking jävla fuck fuck fuck packning


ALDRIG MER I HELA HELVETE ATT JAG SKA PACKA I SISTA MINUTEN......

Inte ensam heller för den delen.
Nästa gång ska jag fan ha sällskap av någon när jag gör detta, för shit det är så jävla drygt att jag vet inte vad jag ska ta mig till alltså...

Har tusen små projekt lite huller om buller...

Kläderna är uppradade längs en väg, då jag inte har köpt ikea kassar som jag ska packa dem i..

Banankartonglock ligger som ett torn i köket, skräp och skit som jag inte vill ha kvar, ligger överallt på golvet!

Små högar med saker, momhög, mamihög, syskonhög, källarmamihög, källarmomhög, pysseltamedtillårehög, osv osv!

Ah hur ska detta gå alltså?
Ska fan vara klar innan jag lägger mig, mami och de kommer imorgon mellan 10-11 då ska allt vara helst i lastbilen.........

Fuck fuck

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: