Gud vad duktig jag var på att laga middag idag


Yepp yepp, gick helt enkelt in på pizza.nu och beställde mig en piza pompai..
Men det sög ju att man var tvungen att handla för 100kr för att få hemkört och det var även 100kr i MAT..
Så jag fick så lov och beställa mig en familjepizza? Hahah!

Så är du hungrig kom och käcka med mig fan, pizzan ska komma 19:06..


Imorgon är Emm ledig, fett nice.
Vette hunn vad jag ska hitta på då...

Sandrahoe om du har pluggat klart, eller har lite tid, skulle inte du kunna vara med mig då?
Flyttar ju fan snart och saknar dig som attan!

Hör av dig, men via sms :P Så inte morken dör!


BRING IT.
BY: sara

Vilket är ditt längsta respektive kortaste förhållande och vad hette dem? =)

2009-11-08 20:20:07

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: