Hur kommer det sig att klockan går så fort när man absolut inte gör något?


klev upp vid tio, sedan la jag mig i soffan tittat på lite tv och donat vid datorn.
Så kollar jag på klockan nu och då har det typ gått två timmar?

Hur kan tiden gå så fort då man absolut inte gör något alls och så segt när man jobbar på som en dåre för att tiden ska gå?

Ett bra svar på den frågan tack!

Jaha då ringde den första som ska komma och titta på mitt underbara lilla hem!
Hoppas fan hon vill ha den, för hon verkar vara jätte jätte härlig, sedan är det ju bara att hon ska gilla min läga, men vem skulle inte gilla den... ;)

Oh så då ska man börja fulstäda då ;)
Så det ser jätte jätte snyggt ut då hon ska komma hahah !
Allt under sängen :P hahhahhaha!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: