Jag ska aldrig bli modell, är en sak som är säker!


Den stora dagen som jag hade varit nervös över i en veckas tid, var ju som sagt i söndags då rå!

Hade inte behövt varit så nervös som jag, hade vart.!
För Emmelie är så duktig så, tycker ändå synd om henne att ha en sådan stel fantasilös liten fjant ;)

För er som inte vet så vart både jag och Älin fotade till en kalender, en motorcykelkalender...

Jag stod där med min skönhet och den bara bländade en i ögonen, Harley Davidsonen alltså ;D

Var riktigt roligt, var en stylist där som makeade en och sånt :P

Ska bli as roligt att se hur resultatet blir :D Hihihi!

Alltså jag ska aldrig bli modell iaf, fy fan vad de måste tänka på 1000 grejer, fram med hakan, ner med axlarna, vrid kroppen upp med huvudet, glöd i blicken, slappna av i ansiktet, vrid fötterna, upp på tå...
Hahaha oj oj var helt slut sedan, då drog vi till Älin svulla varis tacopizza, sedan tittade på tv och bara myste!

Tack Älin för den underbara dagen :D Love u


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: