Jag ska gå hem och packa, hur fan hamna jag på oscar med en öl i handen?


Yepp yepp, igår hade ju Sandragullet födelsedagsfirande, så gasade dit direkt efter jobbet...
Var värsta mycket folk där och vi hade det jätte trevligt!
Var så roligt att vara med Sandra fan saknar dig din plugghoe.... :(

Sedan när alla skulle ner på krogen försökte jag smidigt och fint slinta hem till mig.
Men ser ni det gick inte för sig, så slutade med att man gick på Oscar...

Var trevligt, var lugn och hade bara jätte mysigt med töserna...

SShiit kommer sakna er till tusen :S 

Åh Majsan du var verkligen jätte jätte smidig :P Hahahaha
Neh men vi får väl se om det funkar ;) Tack sötalillapropp....

Nu ska jag springa till bussen då jag missade den första..
Ah jag har busskuren adelles utanför mitt hur typ, lyckades ändå missa den :P hahaha


BRING IT.
BY: Mariel

Jag tycker själv att jag var hur smidig som helst;) Blir kung det där! Kram

2009-11-29 16:13:45
http://tinamariel.blogg.se/
BY: Sandra

Kul att du kunde komma vännen, måste ses nåt mer innan du drar. Kommer sakna dig bebis hoe!!

2009-11-29 20:45:22

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: