Kan inte hjälpas, kvinnan har ett full späckat schema


Yaaaahh

Ursäkta dålig uppdate, men denna kviga har en hel del att göra, det vet ni ju..
Packningar har dock stannat upp?
Mami ringde och sa de kommer på måndag och hämtar mina saker, så självklart vart det viloläger på mig då.

Man är ju dum ibland alltså, men tänkte att imorn och hela helgen blir det packning och doning, kan ju vila efter den 1 december för då är jag ledig till och med 16 :D Fet nöjd eller vaddå :P

Igår när klockan slog 00.00 så pepprade jag hem en hel del saker från gina, svich 2000 av lönen.
Idag gasade jag in på carlings och body shop svich 1000 spänn.
Sedan hitta jag lite mer på gina i vår butik som inte fanns på hemsidan svich 800...
Starkt jobbat Emelie, du är SÅ duktig hahahaha elleh? :P

Men skyller på att det är ju typ sista gången, sedan när man flyttar till Åre finns det ju ingen stanns att shopa ;)

Sjukt nöjd över mina två t-shirts från carlings, en ac/dc och en mötley crul.
De är feta som fan, kommer bli apsnyggt till en kavaj jag köpte på gina...

Sedan as nöjd över min skinväst från gina som jag suktat efter ända sedan den kom, men nu vart den på rea så då var det bara ett MÅSTE...

Får se om man sätter på sig nått till Sandrahoes fest :)






BRING IT.
BY: Sandra

Det tycker jag snygging, syns på lördag, can´t wait xxx

2009-11-26 08:23:58

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: