L.A gigolo, popcorn, tändaljus, inlärning och hych hych


Johanna och jag var ute och crusade lite som vanligt nu för tiden ;)
Efter ett tag så säger jag, vad är det som gnisslar så?
Hmm...

Stänger av musiken vevar ner rutorna och det gnisslar som attan av bilens ena framhjul...
Slutar med att vi står på macken och jag ligger på rygg och kollar under bilen!

Såg inget men jag skulle chansa på att det är en bormsplatta som ligger på..?
Maby...

Drog hem till mig tände massa ljus, poppade lite popcorn och slog på den...
L.A gigolo och den var fan hur bra som helst, tycker verkligen ni alla borde se den...
Jag och Johanna gillade den helt klart!

Den var väldigt lärorik om man säger så ;) hahahaha




BRING IT.
BY: Mumin

hahahaaa.... jag & pillan har också sett den.... hahahahaha!!!

2009-11-13 20:47:26
http://aldemo.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: