lallning om inget speciellt, vardagsmat lixom..


Ja idag ska jag snacka med hyresvärden min och sådära, hoppas vi kan bli klar med denna uthyrning och skriva kontrakt redan imorn, det vore ju helt fantastiskt för lilla mig!

Ska även ringa vårat nya hem i Åre och höra hur vi ska göra där mm..
Mycket fixning och doning från Emm´s del. Duktigtjej..

Jobbas idag 13-2015, hoppas på att det komma in nått fin fint idag :D

Måste hitta en vinter jacka som matchar mina snygga brallor, någon som har nått förslag?
Funderar på en vit med orangea detaljer, skulle vara så grymme ju!

Aja nu ska jag lyssna på lite musik medan jag trix and fix, ska då inte missa denna buss idag...



Tänka sig att lill råttan ska bli en vinterhund :P

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: