Lördagens svar på tal av frugan min (Älin)

  1. När gick jag hem igår?
  2. Varför gick jag hem igår?
  3. Gick eller åkte jag hem igår?
  4. Träffade jag dig igår?
  5. Vad gjorde jag i statshuseköket?
  6. Vart fick jag all alkohol ifrån?
  7. Gjorde jag nått dumt?
  8. Gjorde jag nått pinsamt?
  9. Varför har jag korv och pommes upptinat i köket?
  10. Varför ligger det en subway macka och smular vid min säng?
  11. Varför ligger det kläder hela min läga?
  12. osv, osv

  1. . Kring halv 2
  2. . Du skulle äta
  3. . Du gick från stads iaf
  4. . Mig!? men lätt babe
  5. . Haha, du gick ju från stads för att äta så du åt iaf inget!
  6. . Baren, en ishink med öl, + att Emma kom at gav dig en tequila
  7. . Jag tror inte det
  8. . Jag hoppas inte det
  9. . Mom ser till att barnen har mat
  10. . Åt du inte upp?! Du kanske åt från köket ändå? haha
  11. . Vore väl konstigt om det inte gjorde det
  12. . m.m m.m.

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: