Men kan du inte bara sätta dig ner lägga det högra benet över det vänstra sedan vickar du på lilltårna


Ska rulla in de fyra sista glasen i papper och lägga ner dem i en kartong, sedan har jag packat ner alla köksgrejor.
Nu är det mest kläder och sådant som ska packas, men med dem är det inte lika panik som med sakerna som Mami ska ha i Vännäs.

Min Mom är den bästa som finns, älskar henne så otroligt mycket och ska bli väldigt jobbigt att inte kunna hälsa på henne exakt när jag vill, nu när jag flyttar till Åre. Men tänkte väl åka hem nångång i februari för att spendera tid med endast henne.

Har för övrig kommit på vart jag vill ha min nästa tattuering, men måste ju chilla lite med dem, så jag har nått skoj att göra åren framöver med :P

Kanske skulle ta och sattsa på en percing denna gång?
Kan man göra det i Åre? Nån som vet...?

Ska bädda ner mig nu, för imorgon blir det jobb 11-20, sedan kommer Johanna och hämtar mig, ska vi frakta lite saker till Mom sedan chilla, kanske kan få hjälp med att rensa min garderob, så jag inte spara ALLA ALLA kläder :p


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: