Neh jag sov på SF i natt? Elleh...


Älins sista dag idag som en ginahoe som sagt, var en flummig dag, med några låtar på repet så de andra vara trött. Brownies mums inne i myspyspersonalrummet...
Kommer känna konstigt att inte ha nån Älin på jobbet, men baby har ju dig ändå :)

Johanna kom och hämtade mig när jag slutade, så drog vi mot bion på engång, såg på Coco chanel.
Hade mycket förväntningar på den filmen, trodde det skulle var mycket mer om kläder och mycket mindre sex..
Men så var inte läget, men den var väl ändå bra...

Höll på att bli inlåsta även, de bah släckte ner hela salongen och vi bah uuh?
Men då hörde de oss och låste upp igen, hahaha!
Hade blivit lite knas annars, neh men vart sov ni inatt då?
På SF :P hahahahahahahaha!

Imorn har jag bil till jobbet, fett äckligt skönt, kommer jag hem hyffsat tidigt slipper jag komma så sent till Älin..
För imorgon är det fest för henne :D Hell yeah!!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: