New Moon <3


Bobbis och jag drog på New Moon bio idag, efter jobbet...
Johanna skulle engetligen oxå med, men hon har blivit sjukt efter att ha tagit vaxinet, stackarn hoppas du är på fötterna soon, så vi kan poha på med vårat..

Jag och Bobbis, gasade som attan från jobbet, hahaha tur vi hade, tur vi hade!
När vi väl satt oss i stolarna vart jag så otroligt nervös så jag vet inte vad.

Var nästan som när jag träffat en vissperson. Men inte riktigt lika mycket, men typ samma känsla... :)

Bölarn bakom var lite väl mycket, jag och Bobbis började as garva, fast tyst!

Om New Moon, har inga ord, bara hjärtat som fortfarande slår och ögon som inte är mättad.......
Älskar den...

Till de som INTE har läst böckerna, gör det!!!
Älskar böckerna älskar filmerna, to die for...

Edward min älskling, fast måste säga i denna film och även bok gillade jag mer Jacob läser man böckerna förstår man det bättre, men Jacob får mitt hjärta i denna fille...

Men nu har vi en ny rikgtigt jävla snygging som jag upptäckte med... PAUL omg :O
Han gillar jag starkt, varför kan det inte finnas sånna karlar här?



Ska vi leka katt och hund ?


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: