Packningshoe delux nu iaf..


Idag ska jag börja att packa ihop mitt pick och pack..
Känns sjukt jobbigt och konstigt att göra det.

Kommer nog inte komma tillbaka till denna underbara läga igen.
Åh jag älskar den verkligen till tusen, men jag kan ju inte bo i Sundsvall bar för att jag älskar lägenheten.

Har dock skrivit ett kontrakt på ett år med min hyresgäst, men jag är hundra jag inte kommer komma tillbaka inom ett år. Och då kommer förstahandskontraktet skrivas över på han.

Aja har iaf haft denna underbara tid i detta fina fina hem, det tackar jag den för!

Har lite smått funderingar vart jag ska börja, men blir nog köket och alla de saker, sedan så tänkte jag samla ihop alla saker var för sig, smycken, kläder, hårsaker mm...

Trevlig dag trevlig dag...




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: