Packningshoe VS tidshoe..


Whaawwhha Whhiiewwhha..

Ska snart gasa iväg till bussen.. Stängning idag, efter det är jag ledig två dagar och de dagarna kommer endast bestå av städning packning packning packning.. och åter PACKNING..

Älin ja du den snabbaosmartapackningsättet måste jag verkligen klara mig utan..? :S hahaa L U..

Så är det någon som vill spendera tid med mig innan jag ska flytta så är det bara att masa er hit och hjälpa till, för annat kommer jag då verkligen inte ha tiden med..

Sedan om det är nån som känner de har lust att ge mig en sovplats är det också bara att höra av sig :p..

Tråkigt inlägg men jag hoppas ni har förståelse över att jag skriver lite, då jag vill spendera den sista tiden med nära och kära, sedan fixa och dona så klart :)

Men när jag väl är på plats kommer den nya Årebloggen att skrivas flitigt i :D

Bajs

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: