Så har vi ännu en till liten rolig läsare


Kommentar:
catja om Pling plong, pling plong:
hej hej... eftersom du verkligen har självförtroendet på topp på alla plan.. så visa oss andra tjejer att man vågar lägga upp en bild på sig själv HELT UTAN SMINK! tror att du skulle vara finare då faktiskt :p
IP: 85.227.229.127



Man tackar, man tackar.
Själförtroende på topp på alla plan, den var ny, men roligt du känner det är så.
Själv känner jag att jag har inga probelm att vara utan smink men mår bäst med lite puder sedan ögonbryn på då mina ögonbryn år så sjukt ljusa i sig. Hahahaha!
Var ett himmla tjatande på en bild utan smink, ska kolla vad jag har, då jag för närvarande inte har någon kamera för att kunna ta eran älskade bild...:D
Men om inte lovar jag att det kommer komma upp en så fort jag får en kamera,
word!





njut för fan ;D

BRING IT.
BY: evelina

ja vet, de suger.. å du vet ju hur ja är med mitt hår, en jobbig kund=)

ja, dom va otroligt niiiiice dom där byxorna alltså!!

men du, va skojj för dig att du ska dra till åre!! ska lilldiva med å bli vinterhund med el bli hon hemma=)?

2009-11-09 20:00:17
http://eveliname.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: