Så var den stora dagen med ett H kommen ;)


Då var dagen kommen, fan skit nervös, fast inte lika som jag har varit de andra dagarna denna vecka :P
Känns som det kommer gå bra, om inte annat kommer vi nog ha sjukt roligt tror jag :D

Det är en kul grej och ett fett ägt sätt att säga hejda hejda sundsvall på för mig och Älin..
Så passande att denna sak dök upp alltså.

Ska snart börja fixa i ordning håret, haft lite smått panik hur det ska se ut, men nu har jag nog bestämt mig för lite vågigt och stort tuperat :D
Får bara hoppas att håret vill ditt jag vill, för brukar ju kunna vara så att, då vill håret alltid jävlas!!!

Men HÅRGUDEN va snäll mot mig idag...

Och MOTORCYKELGUDEN gör så att jag inte tippar eller repar motorcykeln :S

Fan största mardrömmen, fan det jag är rädd för....

Ah denna dag spenderas på en harley davidson :D Hell yeah!



BRING IT.
BY: nicola stewart

haha kan knappt vanta med att se ***** ni kommer vara sjukt snygga! xx

2009-11-02 06:57:24
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: