Sista natten på björneborgsgatan.6


Sista natten i min underbara lägenhet på björneborgsgatan.6
Känns sjukt jobbigt och tråkigt, älskar fan mitt underbara hem här.

Blir spännande och se om man kommer komma tillbaka inom 1år eller om nästa gång man flyttar till Sundsvall får leta nytt hem...? Ingen som vet!

Som planerna ser ut nu så finns det ingen plan på att komma tillbaka inomen 1år iaf!

Har kommit långt med packningen, men har lite små saker att fixa innan Mami och dem kommer imorn så blir att kliva upp tidigt imorgon :( Jag som ville sova ut sista gången jag skulle sova här, men inte det inte!

Sedan när Mami och de hämtat alla saker, ska jag och Johanna åka iväg köpa ikea kassar och en bård som vi ska sätta upp i vardagsrummet, hahah på tiden eller vad :P

Sedan blir det tack och hej underbara läga...

Ska krypa ner nu och riktigt mysa....




BRING IT.
BY: Älin

awsome hoe. <3<3

2009-11-30 02:20:09
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: