Sittandes på golvet, ensam i min tömda ekande lägenhet


Nu är alla grejerna ute ur lägenheterna...

Tack killar för att ni kom ner hit med långtradaren ÄVEN och tömde min lägenhet, som några riktiga proffsflyttnissar... Guld värda!

Så nu sitter jag här på vardagsrumsgolvet brevid min hög med åresaker (typ endast kläder) och pustar ut lite, innan det är dags att ta tag i att packa ner alla kläder i de fina ikeakassarna Mami köpte till mig.

Sedan blir det städ städ och åter städ...
Tur att min underbara lilla Mom ska hjälpa mig med det!

Och snart ringer väl Johanna, ska vi åka ut och köpa en bård och fli upp den, hihihihihi :)

Mami ta hand om min soffa nu, den är viktig :P

Neh nu blir det slutfix...


BRING IT.
BY: Frida Rimnell

Vi lovar att ta hand om din underbara soffa <3 Love you <3

2009-11-30 17:14:45

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: