Snacka om att jag har blivit en av de bästa tidsoptimisterna i stan..?


Tidsoptimist:
Person som tror sig ha tillräckligt med tid för att utföra sina åtaganden; person som tror sig hinna i tid.

Jag sitter i lugnanro på barista med Johanna i våra egna små bubblor.
Hade träffat upp min hyresgäst, skrivit på kontrakten mm..
Ringer Mami för att berätta att det är gjort, mm.

Så frågar hon vad jag gör..
Sorkar på barista bah!

Hon bah: Jaha där sitter du i lugnanro, när du har ett helt hem du ska flytta ur på 11 dagar... Utan bil..?

Säger snabbt hejdå, med nån dålig bortförklaring om att jag är ung och inte har lika mycket saker mm.?

Sedan kommer PANIKEN!

11 fucking jävla dagar? huuh :S

Åkte och handlade kinamat drog upp till Johanna, sedan satt jag mig ner med block och penna, sedan var det bara att börja skriva upp alla jävla saker jag har, vad jag ska ha med, vad som ska till Mom, vad som ska packas ner, vad Mami ska ha, osv osv...

Fick iaf sjukt mycket gjort så nu har jag en plan, Mami ska som tur va ta det mesta av mina saker, men det är redan i början av nästa vecka, så vad fan ska jag sova på, sitta vid, äta med, se med..?

Komma typ bara ha kläder och brädan..?
Say what??

PANIK PANIK PANIK

Älin du har smittat mig till en av de bästa tidsoptimisterna..

BRING IT.
BY: Älin

Haha, jag kan bara säga sry på den, inte kul. Sitter nu i lägan och packar osmart, snabbt pga. Tidsbrist. hahahaha love you bejbi

2009-11-20 11:51:23
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: