Snart så snart så snart så flyttar jag...


Whaap Whaap

Nu har jag haft visning på lägan, hon som kom var en äldre kvinna, skit trevlig var hon verkligen.
Hon skulle höra av sig imorn så får vi se vad som händer :)

Snackade även med Dennis igår på mobilen, åh tror ni den dog? Nopp, hade sådan tur!
Han ska iaf med till Åre, känns bra vill ju ha med mig mina två habibisar!!!

Kom hem nu nu nu nu nu!

Känns sjukt skönt att det börjar närma sig!

Dock har vi inget boende i Åre, men hon som var här och tittade på min läga, hade en vännina med sig, som jag fick ett nr till en kille som har lägenhet där och mycket kontakter, han ska jag ringa imorn :D
Snacka om ödet eller vad :) Hihih!

Väntar även på svar på en stuga, jag hoppas vi får den, även fast det bara är två sovrum!
Den är billig och ligger hyffsat nära åre..

Åh fatta snart flyttar jag till Åre :D Hahah!

Åka bräda och gasa skoter, fatta vilken underbar vinter det kommer bli...
Ingen stadsvinter utan en riktigfjällvinter :D hooohohohoooo




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: