Tackar mina underbara Ginahoe´s


Haft en helt underbar kväll med tjejerna.
Mycket skratt som alltid, en hel del snack om allt från amorteringar till knasiga kunder till kattsand i  skägg :P

Fick en jätte fin blombuket av tjejerna i stan och ett pressent kort på bodyshop från birsta töserna.
Har suttit och funderat hela kvällen vad jag ska köpa :P
Sedan fick jag choklad och en bok av Annika.

Tackar så jätte jätte mycket tjejer, ni är guld värda :)

Oh Annikas hus, shit det var så sjukt nice, fattar verkligen varför du vill ha det huset :)
Var som man var i the hills hahahahahahaha.
Kunde verkligen inte sluta och säga vad fint det var...
Annika så där fint vill jag med ha :D hahahahahaha!

Har hellre en myskväll med töserna än att gå ut på krogen och dricka sprit :P SANNING...

Tårtan gillade töserna iaf, så jag kunde andas ut :) hihihihhhiihihi

Kyrpa ner nu, jobbar 14-19 imorn, nån jävla idiot som kommit på att man ska ha öppet till 20 i birsta på lördag??? IDIOT...


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: