Tog ur dem ur röven och satte igång..


Äntligen har jag fått fingrarna ur röven och börjat packa..
Fanffarer för mig!

En kartong klar och nu är typ alla köksskåp tomma, men mitt hem ser fortfarande fullt ut?
Så funderar starkt på VAD är det som fyller upp mitt hem?

Svaret vart kläder och åter kläder :P Hahaha!

Ska åka på IKEA och handla ikea kassar de dära blåa, som jag ska slänga ner alla kläder i, inte slänga så klart utan vika ner fint..

Hmm imorn ska jag iaf börja sortera upp allting för sig, så jag kommer se väldigt lätt vad som ska vart, för är ju det som ska till Mami som är prio ett, alla stora saker och det som gör ett hem skulle man ju kunna säga..

Vart lite små deppig och blödig i hjärtat, när jag stod och packade, började fundera nästa gång jag kommer använda alla de dära sakerna och hur gammal jag är då ..?

Hahah jag är fuckad i huvudet jag vet!



BRING IT.
BY: Bobbis

Grattis!! det va ju inte en dag förtidigt ;)

2009-11-23 11:19:19
http://pernillawestin.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: