Trixit and fixit inför morgondagens visning av lägan...

Okej okej vilken kväll...

Har nog bara suttit i telefonen och svarat på mail under hela kvällen, för folk är som tokig i min läga!
Känns fett nice, måste jag säga. Hoppas verkligen inte det blir krångel att få bort den lixom på sådan kort tid!

Har gasat till Mom för att fixa lite papper som de får fylla i imorgon, för ska ha visning på den då.
Fett många som ska komma, så imorgon kommer jag bestämma mig för en lycklig som får ett hem :)

Ska små städa lite, men det är ju redan så fint här hemma, men så det verkligen är exemplariskt ;) haha!
Whoop Whoop detta kanske funkar ändå, kanske har änglarna och turen på min sida.
Håller tummarna!

Nu ska ni få se min favorit tavla som jag har i köket, den kommer jag fett lätt ta med mig till Åre :D
Den är grymast!




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: