ursäkter, bortförklarningar och lördagsäventyr


Har varit skit dålig på att skriva blogg, men har haft sjukt mycket att göra måste jag då få tilllägga!
Kommer självklart inte fortsätta vara så dålig, utan nu är det nog, här ska det komma inlägg efter inlägg :)

Så vissa blir riktigt glad ;) Hihih!

I lördags var vi ju ut, först kom Johanna och hennes två vänninor hit så satt vi snacka på och sedan kom Älin med.
Jag och Älin klädde så klart ut oss, vart cowgirls, Jiiihhhhaaaaooo!

Först drog vi på stadshuset, men snacka om förvånad jag vart, vad har hänt? Alltså det var ju jätte jätte små folk där, men kan ju tro de passar på att klä ut sig lånar nån annans leg så kan de komma in...

Ah var bra musik och trevligt ändå :)

Men efter ett tag drog vi vidare till Oscar.
Åh där ar vi nästan ensam att klä ut oss, men det uppskattades tydlig att vi var utklädda ;)
Smack och grattis shot :D Hihi!

Köpte sedan en korv tog taxin hem!
Tack brudar för en skit rolig kväll, måste göras om innan Älin flyttar!!!



Sexxi seexxxie sseeeexxeeyy


BRING IT.
BY: Nicola Stewart

haha fy fan vad ful ni är mina mongolider

2009-11-03 13:02:20
http://blog.st.nu/niccis
BY: mongot till höger

HAHAHAHHAHAHA men FY FAN VAD FUL VI ÄR ;D; <3<3<3

2009-11-04 21:48:40
http://galleri.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: