Vafan var det ingen som tvingade mig att äta mer, ångest som fan nu...


Igår hade vi skit mysigt iaf.
Var ju som sagt på biteline, alla åt tacobuffé åh det var fan fett gott!

Men shit gilrs jag har sådan ångest idag att jag inte åt mycket mycket mer, fan fyllde ju bara på en gång, åt inte ett enda mjukt bröd eller chips :(

Varför var det ingen som tvningade mig att äta mera för? :(

Satt och snacka så roliga saker, gina i mitt hjärta kan man lätt säga när man tänker på vad vi snacka om :)
Sjukt ändå hahahahahaha! Larsson, Eriksson eller Persson! Nummer 1 lätt.. Hahahahaha

Satt där tills det stängde sedan gasade alla hem, medan jag och Älin gasade ner på stadshuset tog en till öl, så kom Johanna och höll oss sällskap, så vart en hel del snack och skratt där med!

Sedan hade jag publiken i ryggen....
Hahahaha, yepp det är precis så som du tror ;)



Tackar ginahoes för en trevlig kväll..


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: