Var länge sedan jag gjorde en sådan här jobbig/tidsfördrivar lista


  • Vem ringde dig senast ? - Micke
  • Vad har du för bh på dig just nu? - Ingen
  • Vad har du för trosor på dig just nu? - svarta från gina 59:-
  • Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? - Självklart. hörde inte ens av tönten. trött man blir. lika bra ändå, jag skulle upp kl05 imorse. bad boys bad boys... :P (Johanna)
  • Vad brukar folk få för intryck av dig? - Jävulsk skön tjej
  • Har du kallat någon för slampa? - Klart jag har
  • Har du slagit någon riktigt hårt? - Yeepp fighter förr i tiden
  • Använder du parfym? - Ajjemen
  • Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? - Tjejer: Ögonen och tänderna Killar: Rumpan och ögonen
  • Vilka slags killar faller du för? - Pass
  • Vad kollar du på först hos en kille? - Ögonen och blicken
  • Vad är klockan? - 21.34
  • Vilken färg har din mobil? - Silver
  • Vad ska du göra nu? - Tända lite ljus, slå upp ett glas trocadero och lägga mig i soffan med slash
  • Är du social? - Översocial
  • Känner du att du orkar med en fråga till? - Ge mig bah
  • Vad tänker du när du vaknar? - Äntligen, hatar att sova...
  • Kan du gå ut utan smink? - Lätt





BRING IT.
BY: Anonym

lägg upp en bild på dig osminkad vettja!

2009-11-04 00:11:31
BY: Nicola Stewart

men vilken fjolla ovanför! du är så vacker när du är osminkad babe. snodde listan btw. love

2009-11-04 05:42:45
http://blog.st/niccis
BY: Älin

HAHHAHAHAHHA men lägg upp en kommentar med ditt för och efternamn vettja! <3 emm

2009-11-04 21:46:44
http://galleri.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: