Varför är man alltid ute i sista tid med allt?


Det är jag cpduktig på att vara verkligen.
Men när jag väl börjar ordna, även fast det är så sent ute, så är jag verkligen duktig.

När jag som sagt har fått fingrarna i röven!

Nu har älskade Älin hjälpt mig att fixa den nya bloggen, den är sjukt jävla nice, längtar verkligen tills vi ska börja använda den, oh hel spänd på det verkligen hihi!

Habibi du kommer gilla den som fan ;)

Det är ju då så att jag och Janni kommer att starta ha en blogg tillsammans, där det minst kommer komma upp 2 inlägg om dagen, i bloggen kommer det finnas:
  • Dagent måtto
  • Bilder på allt som görs
  • Vardagsflum
  • Dennis erövringar
  • Fakta om alla event och allt som sker i Åre
Massor med roliga saker helt enkelt, så fan den måste ni börja följa när den väl börjas skrivas i, som jag är hel spänd på att börja göra, men när fan ska man börja? :D

Min blogg kommer vara kvar, men vet dock inte hur mycket tid jag kommer lägga på den, våran gemensamma blogg kommer vara prio ett!



Gammal bild på mig och Habibi!

Kom nu....

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: