Vem är den skylldige som gav mig teuqila..?


  • När gick jag hem igår?
  • Varför gick jag hem igår?
  • Gick eller åkte jag hem igår?
  • Träffade jag dig igår?
  • Vad gjorde jag i statshuseköket?
  • Vart fick jag all alkohol ifrån?
  • Gjorde jag nått dumt?
  • Gjorde jag nått pinsamt?
  • Varför har jag korv och pommes upptinat i köket?
  • Varför ligger det en subway macka och smular vid min säng?
  • Varför ligger det kläder hela min läga?
  • osv, osv


BRING IT.
BY: älin

. Kring halv 2

. Du skulle äta

. Du gick från stads iaf

. Mig!? men lätt babe

. Haha, du gick ju från stads för att äta så du åt iaf inget!

. Baren, en ishink med öl, + att Emma kom at gav dig en tequila

. Jag tror inte det

. Jag hoppas inte det

. Mom ser till att barnen har mat

. Åt du inte upp?! Du kanske åt från köket ändå? haha

. Vore väl konstigt om det inte gjorde det

. m.m m.m.

2009-11-16 15:29:16
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: