10 000 frågan: Vad heter världens dummaste fågel?


(Bbbbbbbuuuuupppppp)

- Fel svar...

Det rätta svaret är
DENNIS FALK...

Dennis ditt efterblivnablockmongo, kan du för i hela helvetesbövelen svara på mina sms, ringa som du sagt du ska göra, eller gå in på fucking jävla MSN!

Tycker det är sjukt dålig stil av dig att inte kunna svara, fan det är en månad kvar och du fucker ju fan för mig och Janni om du inte svara på den stora frågan, SKA DU MED TILL ÅRE? HAR DU FÅTT ETT JOBB I ÅRE?

Jag är sjukt jävla pissigt less förbannad och arg på dig DENNIS...
Men jag älskar dig till tusen, men man gör inte på dette viset! ! !

HÖR AV DIG NU NU NU NU NU NU NU......
RING SKRIV ETT MAIL
SKRIV ETT SMS
BARA DU SVARA PÅ DE DÄRA FRÅGORNA!






BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: