30 dagar, gud vad långt bort


Jag håller på att dö av längtan...
Om 30 dagar är det premiär för New Moon....
Seriöst jag kommer gå på moln, kommer inte kunna sova dagen innan, eller koncentrera mig på hela dagen!
Fan önskar att det kunde komma fler böcker, har ju läst alla böckerna för stört länge sedan, tog en vecka så vips va den sagan slut :S Ahhh Hatar mig själv för det!

Blir så less att det tar sådan sjukt lång tid för filmerna att bli klar, fel att bara göra klart dem och släppa alla på engång då..?

Klarar inte av denna väntan..
Idag var det 18gången jag såg Twilight och gissa vad, den är precis lika sjukt bra som den var första gången och gången efter jag hade läst boken och gången efter det och även den 10 gången!

NiccoHoe vart hade du tänkt sitta om 30dagar då? :P
Tror inte du kommer sitta och drägla över min älskling som jag ska göra med lite popcorn till ;)
MOAHAHAHHAHAHAHHAHhahahahah





BRING IT.
BY: Nicola Stewart

eh jadu emm! jag hade tänkt att sitta i hans knä om exakt 63 dagar för då kommer han hit till SURFERS PARADISE för att gå på VIP FESTEN en trappa ner från klubben där jag jobbar!!!!!!!! WOOP WOOOP!!!! ;)

2009-10-22 10:50:25
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: