_ Emelie på bråkmakargatan _


Alltså jag blir nästan aldrig less eller tjurig.
Men när jag väl blir det så är det på de fjantigaste sakerna som finns, åh jag vet om det själv med att det är skit fjantigt men jag kan ändå inte sluta och bli tjurig!

Och nu har en av de få gångerna hänt!

Min gulliga Mormor skulle gå och köpa snus och en stor mintkorokant chokladkacka till mig, som jag tänkte mummsa i mig till en film i min nystädade lägenhet!
Då börjar det med att jag går för att möta Mormor...
Jag sitter och väntar vid en korsning för jag vet inte vilken väg hon tar..
Lallllalllllalllllalllla, fick iaf tid att titta på stjärnorna!
Efter 20 min är jag rätt less, har inte mobilen med mig heller!
Så jag väljer att gå till ok och titta om hon finns där...?

Japp där står min Mormor, jag väntar ute med Råttan, tick tack tar en jävla tid!

Sedan kommer hon ut, då hade hon först glömt bort vilken snus jag skulle ha så hon hade gått hem, för hennes mobil var hemma.
Sedan efter det, hade hon glömt kortet hemma, så hon hade gått hem för att hämta det.
Så nu frågor hon vilken snus, ettan potion!
Så går hon in och handlar den och mintkrokant..
När hon kommer ut ser jag att det är en liten chokladkaka inte en stor!!!
Jag skickar då in min underbara mormor igen för att köpa en stor!
Men de hade inga för tillfället, så jag fick nöja mig med min lilla!

Sedan när jag gick hem, alltså jag blir så arg så tjurig att jag bara vill börja grina...
JAG VILL HA EN STOR CHOKLADKAKA INTE EN LITEN....
Jag vet skit fjantigt, men jag blir så aaaah ville bara slänge den dära lilla jävla chokladkakan och stampa i backen och bara börja grina! Skricka som ett as och bara slänga mig ner på marken...

Kan någon komma hit med en STOR CHOKLADKAKA....



Jag har världens bästa mormor, som står ut med detta!



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: