Buhuu Mamma hjälp mig, laga maten, tvätta, betala för mig och troka mig i röven...


Allvarligt, det som är det mest osexigaste hos en kille..
Det är när han är "Mammas egna lilla gulle gris (Mammas pojke)".
Jag tål det inte, hatar det verkligen, kan inte förstå att en tjej tycker sådan är gulligt mm...?

Alltså självklart är det fint om han har en bra relation till sin mamma eller varför inte till både mor&far?
Men när det är så pass, att mamman gör allt, kommer till han städar, köper mat, fixar gardiner, handlar kläder, fixar matdoser mm.. HALLÅÅÅ allvaarligt det är vidrigt..!

Särskillt om han skulle lyssna på allt vad hans mamma säger, hej jag kan inte tänka själv, mamma sa ju.!

Buhu buhu..

Det är fan incestkärlekrelationmorochson, vidrigt.

Söner - Väx upp, skaffa ett eget tycke och uppfattningar om livet...
Mödrar - Släpp taget och ligg med din man...





BRING IT.
BY: Lotta

hahahah hoe, det där har man varit med om;)

2009-10-13 13:08:41

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: