Nya shoes, momsnack och tända ljus med bra rulle


Idag har jag som sagt jobbat, har gått jätte bra.
Gick sjukt fort, var mycket att göra så det var roligt :D

Idag har jag köpt mig ett par nya skor :D
Fan vad jag köper skor, två st på en vecka det är fan inte dåligt det inte...
Men idag köpte jag mig ett par uggs, måste ju verkligen ha ett par till Åre kände jag.
Så då gick jag och slog till på ett par.

Tycker Uggs är as fula, men jag kan fan helt ärligt säga att mina Uggs är fett snygga.. Jag svär...!
De är inte lika ljusa som "vanliga" uggs brukar vara uten lite mörkare, sedan är det äkta ull i dem och äkta mocka, så det är inget skit jag har köpt. Köpte dem ju för att jag skulle vara varm om fossingarna inte modetönt :D

Var förbi Mom en sväng, fick lite mat och en härlig prat stund, lite nya änglar har vi kanske hittat och det känns bra, använder allt vi kan få tag i :D hihihi

Nu sitter jag hemma, ska lägga mig i soffan, tända lite ljus och dricka min ny inköpte trocadero :D
Sedan har jag hyrt en fille, sthlms boogie :D

Whoop whoop :D




BRING IT.
BY: mia

den filmen är grym! ;)

2009-10-25 21:59:05
http://miaolivia.blogg.se/
BY: Mumin

skorna var skitsnygga! :P om du fryser om fossingarna i dom där då vet jag inte vad jag gör! hahaha...

2009-10-26 10:06:52
http://aldemo.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: